16 Aralık 2022 Cuma

Bilinç akışı

 Başka bir sistem mümkün ve mevcut. Geçiş yapma zamanı geldi.


Bir şeyler yazmak istiyorum ama düşünceler dolanıyor birbirine. Tırnağımı da törpülemem lazım, ufak bir çıkıntı var, aklım takılıyor.


Geçenlerde bir şeyleri yine tuhaf ve ironik buluyordum bunu yazayım dedim ama şu an ne olduğunu hatırlamıyorum. 


Sevgi, hakkında her zaman yazılabilcek bir konu. 

Herkesi seversen, bir kişiyi seçmene neden olan nedir? (Burda 'sadece' ikili romantik ilişkilerden bahsetmiyorum. Daha geniş bakın lütfen.) 


Eğer sevgi bir tutumsa, hemen hemen herkesi sevmen gerekir sonuçta. (istisnalara hiç girmiyorum, yormayın beni)

Neden bir kişi seçeriz? Toplum mu seçtiriyor yoksa egomuz mu yoksa kalbimiz mi?

Kalpten yapılan seçim doğru seçimdir.

Hakikattir. O yüzden sorarım kendime, neden bu insanı seçtim diye. Seçimimi yaptıran nedir diye. Milyonların arasından, neden bu insan?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder